Een nieuwe manier van bilboarding

Toen ik laatst in Antwerpen liep zag ik een groot Milka billboard. Dit was echter niet een gewoon billboard. Op dit billboard kwam er een groot koeienhoofd naar buiten toe. Het was 3d. Ik liep er heen om te kijken wat dit voor actie was. Eenmaal bij de koe aangekomen zag ik de tekst: sms nu een teder bericht naar dit nummer en ontvang 1 milka reep uit dit billboard. Dit berichtje kwam vervolgens op de milka facebook. Ik vond dit een erg vernieuwende manier van billboarding. Dit had ik nog nooit gezien. Ik vond het ook slim bedacht. Het grote koeienhoofd valt vanaf een afstand erg op. Je loopt er naar toe om te kijken wat het is. En dan ontdek je die leuke verrassing. Slimme actie milka! Ik denk dat deze actie veel toekomstpotentieel heeft, omdat het een nieuwe manier is van interactie met klanten op een verrassende manier. 

(Heb er geen foto van, maar in ons filmpje van Antwerpen komt het wel voor) 

 

Geef een reactie

