Buddha to buddha

De winter wordt vaak gezien als een deprimerende periode maar tegelijk ook al een feestelijke periode.
Kerst, sinterklaas en NYE worden door veel mensen uitgebreid gevierd.
Nieuwe kleding wordt aangeschaft en de cadeautjes mogen daarbij niet ontbreken.
Wat mij opviel op vele social media sites en in de winkels dat het aanbod van Buddha to Buddha stijgt. Het merk lijkt onder de jongeren populairder te worden. Met name de ringen gaan als warme broodjes over de toonbanken.

Waarom zou iedereen het merk toch zo aanbidden? Ik denk dat het komt omdat de sieraden eeuwig mooi blijven, het zijn tijdloze sieraden. Ik ging op straat kijken of veel mensen ook deze sieraden droegen. Op een koude zaterdag ochtend liep ik door ‘s-Hertogenbosch om te kijken of dit sieraad populair was. Het was winter en dacht er niet aan dat iedereen handschoenen aan had. Ik besloot om een aantal winkels in te gaan die Buddha to Buddha verkopen. De eerste winkel was meteen raak, twee dames kochten beide een ring voor hun dochter. Etalages lagen vol met mooie ringen, armbanden en kettingen.

Niet alles vrouwen maar ook mannen dragen steeds vaker Buddha to Buddha. Het dragen van sieraden wordt steeds populairder. De ringen van het merk zijn stoer, iets waar mannen wel van houden.

Dus mannen, kopen kopen kopen maar!

 

buddha_to_buddha_chain_small_4_3

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s